One key to drafting a winning fantasy football team is to construct a roster with as much depth as possible at almost every position.To accomplish this goal, you need to have a firm grasp of the talent at each position relative to the other positions across the entire player pool. People new to fantasy football often Derrick Henry Jerseys think that because there are so few elite quarterbacks, and they are among the highest scoring players in the fantasy game, that they need to pick a top quarterback early in their draft to build a strong foundation for the rest of the team.Experienced fantasy owners know that you can wait until later in the draft to pick a quarterback. Most leagues require just one starting quarterback, and the majority award just 4 points for a touchdown pass. Meanwhile, you typically start two or three running backs and an equal number of wide receivers – and those positions are awarded 6 points for each touchdown reception or run. Therefore, wide receivers and running backs are chosen earlier, the pool of available players shrinks much faster at those positions and there are enough viable starting quarterbacks available even if you wait until later into the draft to choose one.Quarterbacks will dominate the overall scoring one Eddie George Jerseys way or another, but it really isn't about getting the most points out of the position. This approach changes slightly in leagues that award 6 points for a touchdown pass. You'll need to adjust your draft strategy to take quarterbacks just a bit earlier. However, in leagues that require two starting quarterbacks, you must change DeMarco Murray Jerseys your approach to draft your quarterbacks much earlier, ideally to have both safely squared away by the end of the fourth round. You'll need to do that because the demand for talent will be that much higher with the available pool being much smaller.Some fantasy owners like Marcus Mariota Jerseys the security that comes with owning a bona fide veteran quarterback with an extensive track record of elite Delanie Walker Jerseys production.

First post!

Sinds mijn vader in 1984 thuis kwam met een computer (een Sinclair ZX Spectrum met 48 kilobytes geheugen) ben ik weg van computers. Ik was 10 jaar oud toen.


Programmeren leerde ik uit de Sinclair Programs, de SU en andere ZX Spectrum tijdschriften, door listings over te typen en daarop door te bouwen. Binnen een jaar was ik rijp voor het programmeren van m'n eerste eigen spelletje; iets waarbij je op UFO's moest schieten vanuit een ruimtescheepje.

listing fragment

Tijdens mijn schooltijd ben ik blijven programmeren. In de tijd dat ik van school ging werd programmeren als baan nog niet echt serieus genomen. Althans, niet als je zo jong was als ik. Programmeren was iets voor stoffige oude mannen, bij voorkeur met baard.

In die tijd had ik, zoals vele 'soortgenoten', een BBS. Daarvoor gebruikte ik het software pakket Remote Access. Een intercedent bij een uitzendbureau was op zoek naar iemand met Microsoft Access kennis, en ging er van uit dat kennis van Remote Access wel hetzelfde zou zijn. Ik kreeg dus de baan. Na een aantal weken heb ik de gelegenheid gekregen om een stuk van dit vreselijk saaie werk te automatiseren.
Ik mocht iets programmeren in Microsoft Excel, waardoor een handmatig proces voortaan automatisch afgehandeld kon worden. Een rapportage waar eerder bijna een maand handwerk voor nodig was, kwam nu in pakweg 15 minuten uit de computer rollen. Mijn volgende baan was als programmeur bij een 'echt' Software-huis.

Via een latere werkgever ben ik verzeild geraakt bij World Online. Dit was nog voor de beruchte beursgang, midden in de .com-hype, toen the sky nog lang niet the limit was. In deze periode is mijn passie voor web-applicaties snel gegroeid. Ons dream-team werkte dag en nacht en we waren haast meer bij World Online op kantoor dan thuis. Na mijn periode bij World Online wilde ik meer doen dan mijn toenmalige werkgever me kon bieden, vooral breder zijn. Ik heb toen besloten om voor mezelf te beginnen. iT-Rex ging in 2001 van start.

Jarenlang heb ik veel plezier gehad in het bij klanten meedenken en bouwen aan technische oplossingen of het ontwerpen van websites, huisstijlen en logo's. Het werk was vol uitdagingen en zeer afwisselend.

Vanaf 2007 werden de projecten te groot om in m'n eentje te blijven uitvoeren. Eelco is in dat jaar als eerste werknemer bij iT-Rex gekomen. Dat was een hele verandering, in positieve zin. In de loop van 2008 hebben we besloten dat we de groei verder willen doorzetten. Om dat mogelijk te maken is Matthijs ons komen versterken.

Nu, halverweg 2009, zijn we een stuk professioneler in onze projectaanpak en hebben we de uitvoer van projecten gestroomlijnd. We gaan de toekomst positief en met een hoop plannen tegemoet. De tijd zal leren of we op het goede spoor zitten...


 
 
 
 

iT-Rex (logo)

is specialist in web-applicatie ontwikkeling. Daarnaast leveren we kennis op alle gebieden van internet-technologie en Open Source Software.

iT-Rex
Nooit Gedacht 80
1398 EG  Muiden

info@it-rex.nl


Tel: +31-(0)294 262 272

KvK Gooi- en Eemland: 34.158449

iT-Rex is specialist in:

Joomla! Solutions Developer Zend Framework MySQL MooTools Smarty - template engine Linux

All logo's and trademarks are the property of their respective owners. iT-Rex is not affiliated with or endorsed by the Joomla Project or Open Source Matters. The Joomla logo is used under a limited license granted by Open Source Matters the trademark holder in the United States and other countries.
π